Următorul este un exemplu de CV pentru o poziție în marketing, cu accent pe strategia și implementarea afacerilor. Dacă ești un profesionist din domeniul marketingului, CV-ul trebuie să-ți „vândă” expertiza și experiența potențialilor angajatori, la fel ca orice alt material de marketing.

Acest CV începe cu un rezumat care evidențiază abilitățile și succesele candidatului, folosind numerele pentru a demonstra performanța cantitativă. În afara secțiunilor de bază, cum ar fi educația, experiența și abilitățile tehnice, ar trebui să privești și secțiunea de rezumat ca pe o ocazie de a sublinia ceea ce te diferențiază față de ceilalți candidați.

Exemplu de CV pentru o poziție în marketing


Lelia Hurmuzachi

Strada Castanelor 89, București

074446950

leliah@gmail.com

Rezumat

Sunt un profesionist în marketing cu o experiență dovedită în strategie și implementare. Calificat pentru elaborarea cataloagelor și broșurilor, articolelor de știri, blogurilor. De asemenea, dețin abilități de creare a imaginilor infografice și de web design și sunt deschisă oportunităților de a învăța noi forme de grafică digitală. Am ajustat cu succes bugetele la nivelul întregii companii (reducând bugetul actual de imprimare cu peste 12%), realizându-se în continuare materiale de imprimare și materiale online de înaltă calitate.

EDUCAȚIE

Facultatea de Litere, București
Mai 20XX

 

EXPERIENȚĂ

Science Marketing Writer, Mobila GGG, București

Iunie 20XX – prezent


Scrierea, dezvoltarea, editarea și întreținerea tuturor materialelor de vânzare și marketing, precum și realizarea documentației tehnice aferente
Co-dezvoltarea planurilor și tuturor graficelor pentru conținutul digital
Responsabilă de angajarea, instruirea și gestionarea a cinci stagiari anual în programul de internship al companiei


Scriitor tehnic, XYZ Solutions, București
20XX – 20XX

Dezvoltarea articolelor, postărilor pe blog, modulelor, prezentărilor și lucrărilor pentru o companie internațională specializată în aplicații SaaS
Colaborarea cu colegii și angajatorii din cadrul mai multor departamente (inclusiv echipa executivă, echipa de dezvoltare a produselor și departamentul de soluții clienți) pentru a dezvolta o „voce” unică a brandului, pe mai multe canale de comunicare și în mass-media
Proiectarea infograficelor detaliate și interesante pentru site-ul companiei, ceea ce a dus la o creștere cu 10% a traficului web


Content Writer, companie prezentă în domeniul marketingului ABC, București

20XX – 20XX

Documentarea și editarea conținutului web pentru aproape o duzină de site-uri din industrii care variază de la retail, la industria farmaceutică și până la comerțul electronic
Redactarea conținutului persuasiv pentru mai mult de șapte site-uri web ale clienților, îmbunătățind veniturile de publicitate combinate online cu până la 17%
Utilizarea SEO pentru a maximiza traficul pe site-ul web cu aproape 20%, pe o perioadă de doi ani

ABILITĂȚI TEHNICE

Specialistă în MS Project, Excel, Word; Grafică: Spreadsheet, PowerPoint, FrameMaker, Lotus, Dreamweaver, Infogr.am și Piktochart. De asemenea, familiarizată cu bazele de date HTML și SQL.

Pentru a-ți maximiza șansele la un interviu, folosește aceste exemple atunci când scrii CV-uri, pentru a te asigura că cererea ta va fi remarcabilă. Succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*