Atunci când aplici pentru o poziție de Social Media Manager, va trebui să evidențiezi cunoștințele pe care le ai despre social media, conexiunea la tendințele actuale și analiza lor, în CV-ul tău. Prezintă-ți experiența anterioară în ordine cronologică și furnizează detalii despre rolul tău în fiecare poziție. Include detalii specifice pentru a cuantifica succesele: creșterea procentuală a afișărilor, a acțiunilor și evidențiază-ți eficiența și competența.

Pentru fiecare poziție pentru care aplici, citește cu atenție anunțul și acordă-ți timpul necesar pentru a analiza ce anume caută angajatorul într-un candidat puternic. CV-ul ar trebui să reflecte abilitățile și experiențele tale în domeniul social media, cele care se potrivesc cel mai bine cu solicitările pentru locul de muncă respectiv. Asigură-te că plasezi mai întâi calificările cele mai importante.

Pe măsură ce câștigi experiență în domeniul tău, vei vedea că este mai ușor să adaptezi CV-ul de fiecare dată când aplici. Cu fiecare nouă poziție și realizare, vei avea mai mult material pentru a interpreta și selecta, mai multe informații care se vor potrivi cu cerințele unui nou loc de muncă. Scrisoarea de intenție poate fi detaliată cu privire la anumite aspecte ale CV-ului. Doar asigură-te că informațiile (datele, titlurile etc.) se potrivesc în ambele documente.

CV exemplu pentru Social Media Manager


Corina Petrescu

Strada Tehnologiei 5, Cluj
0723456543

corinapetrescu.cv@yahoo.com

Manager social media

Creativă, expert în domeniul social media, cu o experiență de cinci ani în gestionarea conturilor profesionale. Crearea cu succes a feed-urilor din social media pentru a dezvolta o comunitate în jurul brandurilor pentru care lucram. Creșterea traficului pentru site-urile clienților cu până la 32% prin dezvoltarea conținutului, utilizarea instrumentelor de analiză și colaborarea cu echipa de producție web.

Experiența profesională

Social Media Manager, firma XYZ PR, Cluj
Noiembrie 20XX-prezent

Dezvoltarea și gestionarea campaniilor de marketing online pentru organizații, inclusiv ABC Co., 123 Co., și JKL Co., extinderea comunității și creșterea gradului de awareness a fiecărui brand.
Elaborarea și monitorizarea reperelor pentru măsurarea impactului programelor de social media utilizând analize sociale, KPI-uri și tablouri de bord pentru social media, asigurând succesul fiecărei organizații.
Colaborarea cu Directorul de Marketing și Comunicații și cu Producătorul Web din partea fiecărei organizații pentru a dezvolta și gestiona o echipă interdepartamentală de social media de succes.

Marketing Coordinator, ABC Health Systems, Cluj
20XX-20XX

Dezvoltarea și gestionarea primei campanii media ABC, inițiind o creștere cu 32% a numărului de vizualizări de pagini web și o creștere cu 25% a numărului de acțiuni Facebook.

Analiza vânzărilor, a cheltuielilor și a datelor de afaceri noi în vederea elaborării unor rapoarte trimestriale de marketing și furnizarea rapoartelor trimestriale de analiză a managementului superior.

Educație

Master of Business Administration, Universitatea ABC, Viena
Specializare: Marketing

Licențiată în Publicitate, SNSPA, București

Specializare în publicitate digitală

Pentru a maximiza șansele la un interviu, folosește aceste exemple atunci când scrii CV-uri și scrisori de intenție, pentru a te asigura că cererea ta va fi cu adevărat remarcabilă. Succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*