Bluegento

dezvoltat în parteneriat cu 

Începuturile sunt întotdeauna solicitante, iar inițierea în mediul business implică învățare, adaptare și muncă. Ai putea fi tentat să renunți doar pentru că nu găsești timpul necesar să le faci pe toate, la nivelul la care îți dorești.

Din fericire, tehnologia modernă îți oferă tot mai multe soluții pentru a te putea concentra pe lucrurile cu adevărat importante și pentru a-ți crește productivitatea, indiferent de domeniul în care activezi. Altfel spus, te ajută să muncești mai cu folos, nu mai mult.

Dintr-o plajă atât de variată de platforme, servicii și tehnologii este dificil să îți găsești timpul necesar de cercetare și comparații pentru a le putea stabili pe cele mai complexe. De aceea, am selectat pentru afacerea ta o listă scurtă a celor mai utile și accesibile astfel de soluții, fără de care munca celor implicați activ în businessul tău ar putea fi mult mai dificilă și cu rezultate mai slabe sau mai târzii:

1. Slack

Aplicația destinată comunicării în echipă îți permite să scrii mesaje, să trimiți fișiere și să îți suni colegii sau angajații. Are o funcție de căutare performantă, care te va ajuta să găsești mai ușor anumite conversații sau documente primite sau trimise.

Poți crea canale de discuție pentru anumiți membri ai echipei sau pentru toți, dar îi poți contacta și individual. În plus, Slack se poate sincroniza cu alte aplicații pe care le folosești pentru businessul tău.

Aplicația poate fi utilizată în mod gratuit pe termen nelimitat, însă are și două planuri plătite, cu mai multe funcții, Standard (6,67 dolari/ lună pentru fiecare utilizator activ) și Plus (12,50 dolari/ lună pentru fiecare utilizator activ).

2. Agențiile de resurse umane

De la recrutarea personalului permanent calificat și necalificat, suplimentarea forței de muncă în perioadele aglomerate sau când firma ta experimentează un deficit temporar de personal, la servicii de administrare a personalului și la programe personalizate de training, agențiile de resurse umane te scutesc de o mulțime de sarcini cronofage și dificile.

Piața din România este destul de vastă în acest sens, iar ofertele variază în funcție de nevoile tale și de volumul de muncă externalizat către respectivele firme. Pentru a-ți face o idee legată de costuri, poți solicita oferte personalizate de la firme precum Hill International, Adecco sau ManPower.

3. Blugento

Blugento este un nou serviciu oferit prin Banca Transilvania. Pe scurt, este serviciul prin care poți avea un site de prezentare sau un magazin online pentru afacerea ta în doar 3 zile. Sunt disponibile 3 variante de abonare, de 19, 59, respectiv 99 de euro pe lună, pliabile pe nevoile tale.

Tot ce trebuie să faci este să îți alegi designul și planul tarifar și vei avea o platformă user friendly, optimizată pentru orice tip de device. Vei uita de grija serviciilor de hosting, mentenanță, plăți online și chiar și de cea a serviciilor de curierat.

În plus, beneficiezi și de integrarea celor mai performante instrumente de marketing, optimizare pentru motoarele de căutare și analytics, indispensabile pentru succesul unei afaceri mici sau mijlocii.

4. Platformele de freelancing

De la content marketing, project management, client service, vânzări și marketing, la traduceri, inginerie și legal, poți găsi cu eforturi minime profesioniști pregătiți și experimentați pentru sarcini punctuale, project based.

Nu este nevoie să recrutezi un angajat, dacă ai nevoie de serviciile lui pentru o perioadă limitată de timp sau pentru taskuri care se repetă cu o frecvență redusă. Este mult mai eficient, atât din punct de vedere al costurilor, cât și al timpului, să alegi unul dintre specialiștii înscriși pe astfel de platforme.

În ceea ce privește sursa, poți opta pentru site-uri străine pe care activează și profesioniști din România, precum Upwork sau Freelancer sau pentru variante locale cum este Congrazie.

5. Trello

Dacă ești în căutarea unui tool simpatic, prietenos și gratuit pentru a organiza și prioritiza taskurile întregii echipe, Trello este unealta potrivită. Poți crea liste, le poți organiza pe categorii sau echipe, poți seta deadline-uri și adăuga notițe.

Cum se și autointitulează, Trello e o platformă de productivitate. Totodată, cei care îl folosesc îl consideră una dintre cele mai bune platforme de task management, care le permite utilizatorilor să rămână fideli planurilor și să respecte prioritățile. Pentru uz individual și pentru echipe mici, Trello poate fi gratuit, prețul fiind însă accesibil, dar crescător, pentru echipe medii și mari.

Tehnologia modernă ne pune la dispoziție o mulțime de soluții care înlesnesc comunicarea și munca în echipă, ajută la setarea și respectarea termenelor limită, ne fac munca mai ușoară și ne ajută să ne organizăm prioritățile. Dacă mai știi și alte soluții care i-ar putea ajuta pe semenii tăi, afaceriști mici și mijlocii, spune-ne despre ele; schimbul de experiență e important în orice domeniu.

Sursă foto: Shutterstock

Total
24
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*