Următoarele sunt două exemple de CV pentru o poziție de recepție hotelieră – unul pentru un candidat care a lucrat pentru hoteluri înainte și unul pentru un proaspăt absolvent de facultate, care nu are experiență în industria hotelieră.

Când îți redactezi CV-ul, fă-ți timp pentru a-ți armoniza CV-ul și scrisoarea de intenție cu acele calificări enumerate în postarea privind oferta de locuri de muncă. Cu cât acreditările tale sunt mai apropiate de ceea ce caută compania, cu atât mai mari sunt șansele pentru un interviu de angajare.

CV 1


Acest CV începe cu un rezumat al calificărilor (numit și un profil de calificări), care enumeră abilitățile, realizările și experiența cea mai relevantă pentru un loc de muncă la recepția hotelului. Focalizarea pe aceste cuvinte-cheie specifice industriei chiar de la începutul CV-ului te ajută să te asiguri că CV-ul va fi examinat serios de managerul responsabil cu angajările.

Alina Manea

Strada Londra 45, București

078583787

alinam@gmail.com


Rezumatul calificărilor

Charismatic și orientat spre detalii, cu o experiență de șapte ani în domeniu, ofer servicii profesionale premium oaspeților hotelurilor de lux. Proactiv în identificarea și satisfacerea nevoilor clienților, pentru a le asigura experiențe cât mai plăcute. Comandă excelentă a platformei de gestionare Microsoft Office Suite și GuestPoint. Absolvent al Universității ABC. Dedicat echipei, colaborez cu personalul hotelier la toate nivelurile pentru a optimiza serviciile 24/7.

EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

Recepționer, Hotelul Alt, București

Mai 20XX – prezent

Întâmpinarea oaspeților la unul dintre hotelurile de referință din București. Descrierea și furnizarea serviciilor personalizate de concierge pentru a facilita accesul la muzeele, atracțiile și evenimentele sportive locale. Colaborarea îndeaproape cu personalul de întreținere pentru a asigura disponibilitatea și curățenia camerelor de oaspeți.

Obținerea mai multor recenzii pozitive despre clienți atât pe platformele interne, cât și pe platformele de recenzare online, inclusiv Yelp și TripAdvisor.

Am fost selectat de conducere pentru a coordona organizarea mai multor conferințe la care au participat aproximativ 500 de persoane.

EDUCAȚIE


Facultatea de Management, București

Iulie 20XX


CV 2

Acest CV are o secțiune care prezintă experiența relevantă, care include atât locuri de muncă, cât și poziții de voluntariat care necesită ospitalitate și abilități de comunicare. Când ai o experiență limitată sau ești fără experiență pentru un anumit loc de muncă pentru care aplici, ar trebui să menționezi experiența academică, extracurriculară sau voluntariatul, domenii care te-au ajutat să-ți dezvolți abilități similare celor pe care un hotelier le caută la viitorul său angajat.

Abilitățile tipice pentru cei din domeniul serviciilor, pe care hotelurile speră să le găsească la un candidat pentru un post la recepție, includ: dedicare pentru serviciile pentru clienți, organizare, comunicare, abilitatea de a utiliza și/sau de a învăța rapid managementul relațiilor cu clienții (CRM), aptitudini dovedite ca vorbitor de limbi străine (spaniolă, japoneză, germană), managementul conflictelor, capacitatea de a lua decizii, calm și o prezență profesională.

Alina Manea

Strada Londra 45, București

078583787

alinam@gmail.com

Rezumatul calificărilor

Profesionist cu excelente abilități de comunicare, administrare, calități în domeniul serviciilor pentru clienți, precum și capacitate organizațională.

EXPERIENȚĂ RELEVANTĂ
Asistent administrativ, Biroul pentru tehnologia informației, București

20XX – prezent

Furnizarea asistenței tehnologice pentru studenți și personal, la telefon și în persoană Configurarea proiectoarelor și a celorlalte echipamente tehnice

Organizator voluntari, ABC nonprofit pentru copii, București
August 20XX – prezent


Înregistrarea participanților, răspunzând la orice întrebări

Atribuirea sarcinilor voluntarilor și supervizarea pentru îndeplinirea cu succes a acestora
Coordonarea a mai mult de o duzină de voluntari adolescenți la evenimentul bianual de strângere de fonduri

Consilier de tabără, Tabăra de vară Moeciu

Vara 20XX – vara 20XX

Conducător al unui grup de 10 copii de 10 ani într-o serie de activități zilnice

Interacțiune și comunicare cu părinții, în fiecare zi, pentru a le oferi informații despre comportamentul și realizările copiilor lor

Casier, Hipermarketul BBB, București

20XX – 20XX

Gestionarea tranzacțiilor cu numerar, cecuri, carduri de credit și carduri de debit, cu acuratețe și responsabilitate.

Aceste exemple sunt furnizate doar pentru îndrumare. Documentele ar trebui să fie editate pentru a se potrivi situației tale personale. Succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*